Reklamacijski pravilnik, pogoji reklamacije

Reklamacijski pravilnik

VRNITEV OBLAČIL

  • vso blago, kupljeno v naši spletni trgovini, ki ni bilo prilagojeno po željah kupca, lahko vrnete v 14 dneh od prejema - vrnjeno blago mora biti sposobno nadaljnje prodaje (ne sme biti oprano, nošeno in poškodovano)
  • neustrezno blago nam pošljite skupaj s kopijo računa na naslov, naveden v Reklamacijskem listu, ki ga lahko natisnete TUKAJ
  • če bo blago vključno z originalno etiketo in embalažo v redu, tj. brez očitnih znakov kakršne koli obrabe ali poškodb, bomo takoj poslali kupnino na vaš navedeni račun, v nasprotnem primeru bomo morali zmanjšati vrnjeni znesek za stroške vrnitve izdelka v prvotno stanje
  • stroške pošiljanja, povezane z vračilom blaga, nosi stranka

ZAMENJAVA OBLAČIL (potrebujem drugo velikost, barvo,...)

  • neustrezno oblačilo je treba vrniti (glej VRNITEV OBLAČIL)
  • ustvariti novo naročilo

GARANCIJA IN REKLAMACIJA (proizvodne napake oblačil)

  • morebitne reklamacije bomo rešili k vaši zadovoljstvu z individualnim dogovorom z vami in v skladu z veljavno zakonodajo
  • na vse blago, ki ga ponujamo, je zagotovljena garancija v zakonskem roku
  • reklamirano blago nam pošljite skupaj s kopijo računa na naslov, naveden v Reklamacijskem listu, ki ga lahko natisnete TUKAJ
  • v najkrajšem možnem času boste obveščeni o načinu rešitve reklamacije (popravilo/vračilo denarja)
  • PRAVICA DO REKLAMACIJE NE VELJA ZA: obrabo blaga zaradi narave izdelka pri običajni uporabi, obrabo s časom in škodo na blagu zaradi nenavadne uporabe ali škodo, povzročeno s strani uporabnika (neprimeren način pranja, itd.)
  • če bo vaša reklamacija ocenjena kot neupravičena, vam bo blago vrnjeno nazaj po povzetju na vaše stroške

Podrobnejše informacije najdete v splošnih pogojih poslovanja.